A Sinner of the Deep Sea, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Sinner of the Deep Sea, Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jo is willing to go to any length for Ryuu, even if the whole undersea society brands her a criminal for it. And Ryuu wants to see her beloved human again, so Jo will make it happen—but that means flopping out of the water and into the horrid world above the waves…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Chiho Christie , Akihito Tomi , Caleb Cook

Zobrazit všechny knihy autora Chiho Christie, Akihito Tomi, Caleb Cook
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.