A Spool of Blue Thread

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 53 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Spool of Blue Thread koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Spool of Blue Thread koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Spool of Blue Thread koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Shortlisted for the Man Booker Prize 2015 Shortlisted for the Baileys Women's Prize for Fiction 2015 Sunday Times bestseller ‘It was a beautiful, breezy, yellow-and-green afternoon…’ This is the way Abby Whitshank always begins the story of how she and Red fell in love that day in July 1959.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Spool of Blue Thread je 140 Kč

Výběr knih autora Anne Tyler

Zobrazit všechny knihy autora Anne Tyler
Výběr knih vydavatele Random

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.