A stromy ve Vídeňském lese stále stojí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A stromy ve Vídeňském lese stále stojí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Proč číst další knihu o holokaustu? Protože vypráví o současnosti. O tom, že rádi věříme iluzím. O rodičovské lásce. O osamělosti a boji s pocitem ukřivděnosti. Tahle reportáž by neměla ve vaší knihovně chybět - tím spíše, že jste tu knihovnu pravděpodobně koupili v IKEA. Když se před několika…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A stromy ve Vídeňském lese stále stojí je 367 Kč

Výběr knih autora Elisabeth Asbrink

Zobrazit všechny knihy autora Elisabeth Asbrink
Výběr knih vydavatele Absynt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Absynt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.