A Study in Scarlet (Štúdia v červenom)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Study in Scarlet (Štúdia v červenom) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem

A Study in Scarlet (Štúdia v červenom) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, A Study in Scarlet (Štúdia v červenom), Autoři : Arthur Conan Doyle, Rok vydání : 2016,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Study in Scarlet (Štúdia v červenom) je 147 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Eli

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eli
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.