ABCs of Artificial Intelligence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ABCs of Artificial Intelligence koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

ABCs of Artificial Intelligence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
The perfect introduction to artificial intelligence for kids-from the creator of Baby University!From activation and data to quantum computing and zettaflops, it's never to early to become an artificial intelligence buff! With bright illustrations and text written by experts, ABCs of Artificial…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ABCs of Artificial Intelligence je 217 Kč

Výběr knih autora Chris Ferrie

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ferrie
Výběr knih vydavatele Sourcebooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.