Aby nemuseli nakonec žebrati

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Aby nemuseli nakonec žebrati aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Aby nemuseli nakonec žebrati. Příběhy z dějin karlínské Invalidovny, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Budovu Invalidovny v Praze – Karlíně, chátrající skvost barokní architektury, čeká v nejbližší době nejistá budoucnost a život z ní může nadobro vyprchat. Vůbec první ucelenější zpracování dějin Invalidovny se zabývá především osudy lidí, kteří do tohoto areálu přicházeli, aby nemuseli žebrat…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Pavel Heřmánek

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Heřmánek
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.