...aby sme boli jedno

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

...aby sme boli jedno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
...aby sme boli jedno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aj vy si kladiete otázky typu: Ako žiť zdravý manželský sexuálny život? Koľko členov má mať moja rodina? Čo robiť, aby manželský život nezovšednel? Ako žiť v súlade so svedomím? Ponúkame vám odpovede zo životnej praxe manželských dvojíc. 19 skutočných manželských príbehov vám určite prinesie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ...aby sme boli jedno je 107 Kč

Výběr knih vydavatele František Beníšek

Zobrazit všechny knihy vydavatele František Beníšek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.