According to Jeeves

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

According to Jeeves koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
**With an introduction by Alan Titchmarsh**''The funniest writer ever to put words to paper'' HUGH LAURIE''Sunlit perfection'' STEPHEN FRY''Paper has rarely been put to better use'' CAITLIN MORAN***A collection of wit and wisdom from the world of WodehouseFeaturing the most iconic quotes from P…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy According to Jeeves je 375 Kč

Výběr knih autora P.G. Wodehouse

Zobrazit všechny knihy autora P.G. Wodehouse
Výběr knih vydavatele Cornerstone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cornerstone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.