Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 435 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce je zasvěcena historickému, uměleckému a duchovnímu odkazu starověkého Egypta. Prostřednictvím chronologicky uspořádaného textu, který se opírá o nejnovější poznatky z archeologických výzkumů a práce renomovaných archeologů a badatelů, jsou osvětlovány…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Achnaton a Nefertiti, faraoni Slunce je 477 Kč

Výběr knih autora Miloš Matula

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Matula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.