Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child - Chejnová Pavla. The presented monograph introduces the processes of vocabulary and grammar (primarily morphology) acquisition in one Czech child over a long time span. The research is based…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenesis of Czech child je 190 Kč

Výběr knih autora Pavla Chejnová

Zobrazit všechny knihy autora Pavla Chejnová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.