ACT - Jednejte s láskou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
ACT - Jednejte s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
406 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ACT - Jednejte s láskou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
ACT, akronym z anglického „Acceptance and commitment therapy“, česky „terapie přijetí a odhodlání“, je psychoterapeutický směr patřící do tzv. třetí vlny kognitivně-behaviorální terapie. Autorem ACTu je americký psycholog Steven C. Hayes, avšak jeho největším propagátorem a popu­larizátorem je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ACT - Jednejte s láskou je 394 Kč

Výběr knih autora Russ Harris

Zobrazit všechny knihy autora Russ Harris
Výběr knih vydavatele Nakladatelství TRITON,s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství TRITON,s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.