Acts of Service

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Acts of Service koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acts of Service koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Acts of Service koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Acts of Service koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Acts of Service koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
A provocative debut exploring sex and sexuality as a twentysomething New Yorker pursues a sexual freedom that follows no lines other than her own desire

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Acts of Service je 296 Kč

Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.