Admired As Well As Overlooked Beauty - Contributions to Architecture of Historicism, Art Nouveau, Early Modernism and Traditionalism

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Admired As Well As Overlooked Beauty - Contributions to Architecture of Historicism, Art Nouveau, Early Modernism and Traditionalism aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Název v češtině: Krása obdivovaná i přehlížená. Architektura historismu, secese, rané moderny a tradicionalismu Tato kniha je sborníkem z doktorandské konference „Admired as well as Overlooked Beauty“ a je zaměřena na architekturu historismu, secese, rané moderny a tradicionalismu, tedy na…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Č. Galeta

Zobrazit všechny knihy autora Jan Č. Galeta
Výběr knih vydavatele Munipress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Munipress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.