Adventures in Time: The Second World War

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventures in Time: The Second World War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adventures in Time: The Second World War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventures in Time: The Second World War koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventures in Time: The Second World War koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Take a journey to a vanished world with the ADVENTURES IN TIME series - stories so exciting you won''t believe they''re all truePrepare to enter the most dramatic conflict the world has ever seen, as historian Dominic Sandbrook takes us on a spine-tingling, heart-stopping adventure. We witness…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adventures in Time: The Second World War je 265 Kč

Výběr knih autora Dominic Sandbrook

Zobrazit všechny knihy autora Dominic Sandbrook
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.