Age of Revolutions

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Age of Revolutions koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Age of Revolutions koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Age of Revolutions koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
584 Kč
Není skladem

Krátký popis
A New York Times BestsellerThe international best-selling author explores the revolutions, past and present, that define the chaotic, polarized and unstable age in which we live.Fareed Zakaria first warned of the threat of “illiberal democracy” two decades ago. Now comes Age of Revolutions:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Age of Revolutions je 649 Kč

Výběr knih autora Fareed Zakaria

Zobrazit všechny knihy autora Fareed Zakaria
Výběr knih vydavatele Allen Lane

Zobrazit všechny knihy vydavatele Allen Lane
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.