Agents of the Four Seasons: Dance of Spring, Vol. 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agents of the Four Seasons: Dance of Spring, Vol. 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agents of the Four Seasons: Dance of Spring, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Agents of the Four Seasons: Dance of Spring, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
At first, there was only Winter. But this lonely existence was too much for them to bear, so Winter split off part of themself to bring forth spring. But the earth wished for Summer and Autumn as well, and with their creation marked the birth of the four seasons. The changing of seasons became…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agents of the Four Seasons: Dance of Spring, Vol. 1 je 313 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kana Akatsuki, Suoh, Sergio Avila, Nappa Komatsuda
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.