Ahoj, první třído

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ahoj, první třído koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, první třído koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ahoj, první třído koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, první třído koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Ahoj, první třído koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vyšla v roce 1961 zpod pera autorky dětské tvorby Eleonóry Gašparové a dnes přichází s upraveným textem pro současné prvňáčky, zažívající radosti i starosti z nástupu do první třídy. Je obohacena o krásné ilustrace mladé slovenské ilustrátorky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ahoj, první třído je 146 Kč

Výběr knih autora Eleonóra Gašparová

Zobrazit všechny knihy autora Eleonóra Gašparová
Výběr knih vydavatele Matys

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matys
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.