Ako poraziť úzkosť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako poraziť úzkosť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ako poraziť úzkosť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako poraziť úzkosť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako poraziť úzkosť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako poraziť úzkosť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako poraziť úzkosť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aby ste úzkosť mohli liečiť, musíte vedieť, čo ju spúšťa. Ľudia, ktorí zápasia so záchvatmi úzkosti, si často neuvedomujú mechanizmy tohto pocitu. Neuroveda ich definuje veľmi presne – strach sa rodí v amygdale, ktorá je zodpovedná za fyzické príznaky, ako je zvýšená srdcová frekvencia alebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako poraziť úzkosť je 404 Kč

Výběr knih autora Catherine M. Pittman

Zobrazit všechny knihy autora Catherine M. Pittman
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.