Ako vypiecť s kúzlami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako vypiecť s kúzlami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ako vypiecť s kúzlami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako vypiecť s kúzlami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nenechajte si ujsť knihu, ktorá učarovala porotám tých najprestížnejších ocenení vo svete fantasy a sci-fi literatúry (naj YA v rámci Lodestar Award 2021, udeľovanej spolu s cenami HUGO, cena NEBULA 2020 v kategórii naj YA a middle-grade a ďalšie)! Štrnásťročná Mona nie je ako mágovia poverení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako vypiecť s kúzlami je 339 Kč

Výběr knih autora T. Kingfisher

Zobrazit všechny knihy autora T. Kingfisher
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.