Albert Einstein A Pop-Up Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Albert Einstein A Pop-Up Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Albert Einstein A Pop-Up Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Albert Einstein is one of the greatest scientists of all time. See his most famous ideas and life events come to life. Enjoy a pop-up explanation of his theory of relativity and see him step off the boat in New York after fleeing Nazi Germany. Meet the man behind the eminent scientist who…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jamie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Jamie Collins
Výběr knih vydavatele NQ Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele NQ Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.