Alcatraz versus ďábelští knihovníci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alcatraz versus ďábelští knihovníci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus ďábelští knihovníci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus ďábelští knihovníci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus ďábelští knihovníci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus ďábelští knihovníci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
PRADÁVNÁ RIVALITA SE OPĚT PROBOUZÍ. Všechno, co jsem si myslel, že vím o světě, byla lež. V DEN MÝCH TŘINÁCTÝCH NAROZENIN jsem já, Alcatraz Smedry (ano, pojmenovali mě po slavné věznici - neptejte se), obdržel poštou balíček obsahující mé dědictví: pytlík s pískem. Vzápětí jsem čirou náhodou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alcatraz versus ďábelští knihovníci je 241 Kč

Výběr knih autora Brandon Sanderson

Zobrazit všechny knihy autora Brandon Sanderson
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.