Alcatraz versus rytíři z Krystálie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alcatraz versus rytíři z Krystálie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus rytíři z Krystálie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus rytíři z Krystálie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alcatraz versus rytíři z Krystálie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Alcatraz versus rytíři z Krystálie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Už jsem vám vyprávěl, jak se děda Smedry objevil u mě doma a řekl: "Alcatrazi, pojď, musíš jít se mnou zachránit svět!", pamatujete? (Ano, přesně tak se to stalo. Přece jste četli první dva díly mých pamětí - nebo snad ne?) No, a tohle je díl, kde se dozvíte, jak jsem ve skutečnosti nekonečně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alcatraz versus rytíři z Krystálie je 240 Kč

Výběr knih autora Brandon Sanderson

Zobrazit všechny knihy autora Brandon Sanderson
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.