Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejznámější kniha Lewise Carrola v novém, brilantním a svižném překladu Jiřího Žáka! Neustále ohromená, zvídavá a taky hodně zvědavá Alenka se dostane do zvláštního světa, ve kterém nedává skoro nic smysl. Pronásleduje například mluvícího králíka s hodinkami a setkává se s dalšími podivnými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem je 266 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.