Aljaška a severozápadní Kanada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aljaška a severozápadní Kanada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aljaška a severozápadní Kanada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aljaška a severozápadní Kanada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aljaška a severozápadní Kanada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Průvodce po 37 řekách, jezerech a fjordech. Produkty > Knihy > Mapy a cestování > Průvodci > Průvodci Amerikou

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aljaška a severozápadní Kanada je 311 Kč

Výběr knih autora Miroslav Podhorský

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Podhorský
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.