All Up In My Space

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 472 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All Up In My Space koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
All Up In My Space koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Up In My Space koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
554 Kč
Není skladem

All Up In My Space koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Interiérový design od společnosti Dorling Kindersley.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All Up In My Space je 539 Kč

Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.