Alma 1 - Vítr se zvedá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma 1 - Vítr se zvedá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
V ukrytém údolí Isája, kde žije jen jediná rodina, se znenadání objeví bílý kůň. Malý Lan se nechá odnést na jeho hřbetě — a třináctiletá Alma se vzápětí vydá po bratrových stopách. Svět tam venku je ale úplně jiný než ten, v němž dosud byli doma: někteří lidé v něm jsou otroci, jiní je loví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alma 1 - Vítr se zvedá je 303 Kč

Výběr knih autora Timothée de Fombelle

Zobrazit všechny knihy autora Timothée de Fombelle
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.