Alternativní potravinové sítě - Česká cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alternativní potravinové sítě - Česká cesta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alternativní potravinové sítě - Česká cesta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alternativní potravinové sítě - Česká cesta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alternativní potravinové sítě - Česká cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Alternativní potravinové sítě se začaly prosazovat v zahraničí jako reakce na globalizující se výrobu potravin a trh se zemědělskými komoditami. Zatímco v zahraničí už existuje řada forem nabídky potravin, u nás se některé etablovaly poměrně nedávno.Kniha na základě konkrétních šetření podrobně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alternativní potravinové sítě - Česká cesta je 211 Kč

Výběr knih autora Jana Spilková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Spilková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.