Always Remember

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Always Remember koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Always Remember koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Always Remember koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lady Jennifer Arden and Ben Ellis know that a match between them is out of the question. Yet their hearts yearn for the impossible. Discover a new heartwarming story from New York Times bestselling author and beloved ''queen of Regency romance'' Mary Balogh.A match between them is out of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Always Remember je 406 Kč

Výběr knih autora Mary Balogh

Zobrazit všechny knihy autora Mary Balogh
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.