American Dream Is at the Expense of the American Negro

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

American Dream Is at the Expense of the American Negro koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

American Dream Is at the Expense of the American Negro koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A devastating, but also strikingly empathetic, account of the role played by racism in American society.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy American Dream Is at the Expense of the American Negro je 168 Kč

Výběr knih autora James Baldwin

Zobrazit všechny knihy autora James Baldwin
Výběr knih vydavatele Eris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.