Amerika, jak ji Kolumbus neznal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amerika, jak ji Kolumbus neznal koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amerika, jak ji Kolumbus neznal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amerika, jak ji Kolumbus neznal koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amerika, jak ji Kolumbus neznal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Amerika, jak ji Kolumbus neznal koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Amerika, jak ji Kolumbus neznal - Tichá Jindra. Nevšední cestopis česko-novozélandské autorky, působící několik desetiletí na novozélandské univerzitě v Dunedinu, je věnován kontinentu, který Jindra Tichá poznala za svého několikaletého pobytu v USA, respektive za svého pedagogického…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amerika, jak ji Kolumbus neznal je 158 Kč

Výběr knih autora Jindra Tichá

Zobrazit všechny knihy autora Jindra Tichá
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.