An Opinionated Guide to Active London

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

An Opinionated Guide to Active London koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Everywhere you look in London, yoga mats peek out from bags, early-morning runners set off across parks and dusty rucksacks are laden with climbing rope. London is full of activity, but it can all feel a bit impenetrable. This guide will be your gateway to the very best of London''s dizzying…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Hoxton Mini Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hoxton Mini Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.