An Orchestra of Minorities

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

An Orchestra of Minorities koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
An Orchestra of Minorities koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

An Orchestra of Minorities koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, An Orchestra of Minorities, Autoři : Chigozie Obioma, Rok vydání : 2019,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy An Orchestra of Minorities je 259 Kč

Výběr knih autora Chigozie Obioma

Zobrazit všechny knihy autora Chigozie Obioma
Výběr knih vydavatele Abacus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Abacus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.