An Ugly Truth - Inside Facebook s Battle for Domination

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

An Ugly Truth - Inside Facebook s Battle for Domination koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

An Ugly Truth - Inside Facebook s Battle for Domination koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

An Ugly Truth - Inside Facebook s Battle for Domination koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
In November 2018, the New York Times published a bombshell in-depth investigation that exposed, with disturbing insider detail, how leadership decisions at Facebook enabled, and then tried to cover up, massive privacy breaches and Russian meddling in the 2016 election. The story quickly shot to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy An Ugly Truth - Inside Facebook s Battle for Domination je 391 Kč

Výběr knih autora Sheera Frenkel

Zobrazit všechny knihy autora Sheera Frenkel
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.