Andělská poselství lásky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělská poselství lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Andělská poselství lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Andělská poselství lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Andělská poselství lásky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělská poselství lásky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělská poselství lásky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělská poselství lásky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
373 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zástupy andělů čekají, aby vám pomohly prožít šťastný a naplněný život. Ponořte se do nebeských poselství lásky pomocí 50 karet, které vám usnadní najít směr vašeho života aposkytnou cenné rady a odpovědi skrze andělské duchovní bytosti. Přijměte jejich povzbuzení a sílu, čeká vás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělská poselství lásky je 371 Kč

Výběr knih autorů Petra Arndt , Elke Kircher

Zobrazit všechny knihy autora Petra Arndt, Elke Kircher
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.