Angličtina pro mírně a středně pokročilé samouky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angličtina pro mírně a středně pokročilé samouky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnice svou úrovní navazuje na publikaci Angličtina (nejen) pro samouky a je určena nejen studentům-samoukům, ale je použitelná i v nejrůznějších jazykových kurzech. Klade důraz na nácvik tří základních dovedností: porozumění textu poslech s porozuměním řízený nácvik ústního projevu na takové…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ludmila Kollmannová

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Kollmannová
Výběr knih vydavatele Leda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.