Anička na horách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anička na horách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička na horách koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička na horách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička na horách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička na horách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička na horách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anička a její kamarádky tentokrát prožijí dobrodružství na zimních prázdninách. Kdo jim ho naruší a jak to všechno dopadne? Jsou zimní prázdniny a Anička vyráží s kamarádkami Ditou a Juljou na chalupu do Jizerských hor. Veselá dobrodružství, která společně prožívají nejen při lyžování, jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anička na horách je 214 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.