Anička u moře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anička u moře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička u moře koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička u moře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička u moře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička u moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Anička u moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Anička u moře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anička je na prázdninách v Egyptě a prožívá tam nejedno dobrodružství.Vyprávění určené malým čtenářkám navazuje na dvě předcházející oblíbené knížky Anička a její kamarádky,Anička ve městě. Tentokrát Anička odlétá se svými rodiči na krátké prázdniny do Egypta, do přímořské Hurghady. Bere si s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anička u moře je 211 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.