Anna a Karel Knězovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna a Karel Knězovi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna a Karel Knězovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Anna a Karel Knězovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna a Karel Knězovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Anna a Karel Knězovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna a Karel Knězovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna a Karel Knězovi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skutečný životní příběh dvou mladých lidí Anny a Karla přiměje k zamyšlení mladou i starší generaci. Nic nezabrání tomu, aby se mladý český četník zamiloval do pohledné a vzdělané sudetské Němky, kterou posléze přivede do československého vnitrozemí. Co v úplně cizím prostředí zažívá Anna bez…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna a Karel Knězovi je 340 Kč

Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.