Anna z Avonlea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna z Avonlea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna z Avonlea koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna z Avonlea koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna z Avonlea koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna z Avonlea koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna z Avonlea koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh Anny ze Zeleného domu pokračuje! Ve druhé knize z řady o Anně naše milá rusovláska přijme místo učitelky v avonleaské škole. Také se rozhodne založit v Avonlea okrašlovací spolek. Anna dospěla, není už tolik ztřeštěná, ale nějaký ten průšvih si ji čas od času přesto najde… Obzvlášť když…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna z Avonlea je 246 Kč

Výběr knih autora Lucy Maud Montgomery

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Maud Montgomery
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.