Anna ze Zeleného domu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna ze Zeleného domu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Anna ze Zeleného domu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna ze Zeleného domu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nesmrtelný příběh upovídané zrzky v novém ilustrovaném vydání. Jedenáctiletá Anna Shirleyová je sirotek. Po nepříjemných zkušenostech s životem u pěstounů přichází do Zeleného domu na ostrově prince Edwarda. Ačkoliv si přísná Marilla a její laskavý bratr Matouš původně přáli chlapce,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna ze Zeleného domu je 261 Kč

Výběr knih autora Lucy Maud Montgomery

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Maud Montgomery
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.