Anne of Avonlea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anne of Avonlea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Anne of Avonlea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Anne of Avonlea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Anne of Avonlea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Anne of Avonlea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The sequel to Anne of Green Gables, there are lots of new characters to get to know as well as many much loved ones to meet again in Anne of Avonlea. Part of the Macmillan Collector's Library; a series of stunning, clothbound, pocket sized classics with gold foiled edges and ribbon markers.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anne of Avonlea je 234 Kč

Výběr knih autora Montgomery L.M.

Zobrazit všechny knihy autora Montgomery L.M.
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.