Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie - Havlík Vladimír. Kniha se snaží vymezit prostor pro možné odpovědi na následující otázky: Nakolik je z hlediska vědecké metodologie legitimní hledat soulad mezi teorií a experimentem přijímáním pomocných hypotéz? Existuje přesné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anomálie, ad hoc hypotézy a temné stránky kosmologie je 156 Kč

Výběr knih autora Vladimír Havlík

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Havlík
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.