Anthropoid kontra Heydrich

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anthropoid kontra Heydrich koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Anthropoid kontra Heydrich koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Anthropoid kontra Heydrich koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anthropoid kontra Heydrich koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anthropoid kontra Heydrich koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ani po takřka osmdesáti letech, které nás dělí od událostí, jejichž osou byl atentát na někdejšího hitlerovského místodržícího v naší zemi, esesáckého vraha Reinharda Heydricha, ani přes dlouhou řadu knih, které se zevrubně zabývají touto vrcholnou akcí odboje na půdě naší okupované země, nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anthropoid kontra Heydrich je 165 Kč

Výběr knih autora Miloslav Jenšík

Zobrazit všechny knihy autora Miloslav Jenšík
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.