Antologie esesáckých básní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antologie esesáckých básní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antologie esesáckých básní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antologie esesáckých básní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antologie esesáckých básní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Antologie esesáckých básní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Antologie esesáckých básní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Je možná poezie po Osvětimi?“ Ptal se známý polský básník Tadeusz Różewicz. „Je možná poezie o Osvětimi?“ Ptal se známý polský básník Piotr Macierzyński. „Je možná poezie o Osvětimi!“ Odpovídá Petr Štengl a vydává Antologii esesáckých básní v češtině. Poezie obětí i poezie vrahů, mučených i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antologie esesáckých básní je 151 Kč

Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.