Antonín Širůček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 492 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antonín Širůček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Širůček koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Širůček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
505 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Širůček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Antonín Širůček - Hlušička Jiří;Malina Jaroslav. Antonín Širůček patří k výrazným osobnostem výtvarného života města Brna a jeho dílo představuje též nezanedbatelný vklad českému umění druhé poloviny dvacátého století. Narodil se 31. ledna 1913 v Trávníku (dnes Kladoruby) u Letovic…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antonín Širůček je 480 Kč

Výběr knih autorů Jaroslav Malina , Jiří Hlušička

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Malina, Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.