Antropocén: Recenze naší doby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antropocén: Recenze naší doby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropocén: Recenze naší doby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Antropocén: Recenze naší doby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropocén: Recenze naší doby koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropocén: Recenze naší doby koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírka poutavých osobitých esejů o člověku a jeho vlivu na svět od autora bestsellerů Hvězdy nám nepřály, Papírová města a dalších. Antropocén je současný geologický věk. V této knize vycházející z autorova kritikou oceňovaného podcastu hodnotí John Green různé aspekty toho, jak lidskou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antropocén: Recenze naší doby je 268 Kč

Výběr knih autora John Green

Zobrazit všechny knihy autora John Green
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.