Applications of Regression for Categorical Outcomes Using R

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 937 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Applications of Regression for Categorical Outcomes Using R koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 937 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Applications of Regression for Categorical Outcomes Using R koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
4 553 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book covers the main models within the GLM (i.e., logistic, Poisson, negative binomial, ordinal, and multinomial). It focuses on graphic displays of results as these are a core strength of using R for statistical analysis, and uses statistical models which are relevant to the social…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.