AQA A Level Maths: Year 1 and 2: Bridging Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 713 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA A Level Maths: Year 1 and 2: Bridging Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 713 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Approved by AQA, this Student Book offers full support for A Level Maths (2017 specification), across pure, mechanics and statistics. Bridging units at the start of each Year 1 chapter provide the ideal springboard from GCSE, with extensive examples and exercises throughout. Supports AQA's new…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.