AQA GCSE 9-1 English Language and Literature Complete Revision & Practice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA GCSE 9-1 English Language and Literature Complete Revision & Practice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt AQA GCSE 9-1 English Language and Literature Complete Revision & Practice - Collins GCSE zakoupíte na Bookshop.cz od nakladatele HarperCollins Publishers.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora GCSE Collins
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.