AQA GCSE 9-1 Sociology All-in-One Complete Revision and Practice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA GCSE 9-1 Sociology All-in-One Complete Revision and Practice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Exam Board: AQALevel: GCSE 9-1Subject: SociologySuitable for the 2025 examsComplete revision and practice to fully prepare for the GCSE grade 9-1 examsRevision that Sticks! Collins AQA GCSE 9-1 Sociology Complete All-in-One Revision and Practice uses a revision method that really works:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy AQA GCSE 9-1 Sociology All-in-One Complete Revision and Practice je 292 Kč

Výběr knih autora GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora GCSE Collins
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.